Monday, July 30, 2012

Happy 7th Anniversary

Hari ini...Genap 7 tahun kami bercinta, saya dan Incik Suami...Hu3...masih teringat lagi panggilan pertama yg kami gunakan utk panggil sesama sendiri...kelakar kalo ingat...

8 tahun lalu, kami berkenalan di UKM...Kami satu fakulti, tapi xpernah bersua muka...Masa tu tahun pertama UKM..ada pesta konvo di Dataran Gemilang...Banyak kedai..Kedai jual baju, makanan, bear, baju n mcm2 lagi...selalu nya yg ramai kat kedai bear sebab seronok tgk bear2 yg comel2...Ye lah...Budak2 lagi masa tu...

Then one day, masa saya n geng pergi ke pesta konvo tu...Ternampak patung sin chan,...Comel...Saya pun kata kat kawan, nak sin chan nak sin chan...Rupa2nya ada Incik Suami kat c2...Dia pun kata, nak beli lah...Saya x igt saya balas ke x...Yg pasti masa tu lah bertemu muka...

Keesokannya masa kelas mikroekonomi kalo  xclap, masa dlm bilik kuliah...Terperasan kan dia yg duduk kat belakang...Eh, budak semalam lah...Then sejak dari hari tu, dia asek ejek saya sin chan...Dek kerana geram, saya ejek dia semula dgn kwn2 saya panggil SIN CHAN...Lekat lah sampai sekarang...Kwn2 baik sy sume pggl Incik Suami, CHAN....he3...

Sekarang, dah 8 tahun dah kami kenal...Alhamdulillah...Kini saya dan dia, suami dan isteri...Terima kasih ya Allah...Moga Kau kurniakan rezeki yg melimpah ruah kepada kami, kebahagiaan yang berpanjangan, zuriat yang soleh dan solehah,...Moga saya dan Incik Suami dapat bercinta hingga ke syurga...Terima kasih Ya Allah atas peluang yang Kau beri ini...Peluang untuk mencintai dan dicintai oleh suamiku, Faizal...

NikmatMu yang mana yang mahu ku dustakan...

Bersyukurnya aku padamu Ya Allah...Alhamdulillah...


No comments:

Post a Comment