Saturday, November 12, 2011

Aku cemburu..

Aku cemburu apabila lihat suami isteri duduk sebumbung...
Aku cemburu  apabila lihat isteri yg dpt mencium tgn suami nya setiap ari..
Aku cemburu apabila lihat isteri yg dpt peluang memasak utk suaminya..
Aku cemburu apabila lihat isteri yg dpt basuh baju suaminya setiap ari...
Aku cemburu apabila lihat org lain sudah boleh merencana kehidupan...
Aku cemburu....

T
A
P
I

Aku bersyukur aku punya kerja...
Aku bersyukur tempat kerja ku x stress...
(yg stress perjalanan yg sggh lama + jauh + mencabar)
Aku bersyukur kawan2 aku di tempat keja super duper cool....
Aku bersyukur aku punya suami yg sgt syg padaku...
Aku bersyukur punya family yg supportive....
Aku bersyukur py semua itu....
T
A
P
I

Aku manusia...
Aku  kdg2 rebah di buai perasaan...
Aku leka tanpa sedar itu dugaan dari Allah...
Ampunkan aku Ya Allah...
HambaMu ini berdosa...
 Aku pasti...
Allah punya percaturan lebih baik buat aku dan suami...
Allah mahu berikan kami pelangi setelah hujan....
Aku percaya...
Allah Maha Mengetahui...
Allah Maha Penyayang...
Allah Maha Besar...











No comments:

Post a Comment