Saturday, May 21, 2011

Saya sudah jadi Puan !!!!


Yeay....saya dah kawen ye kawan2...akhirnya...
saya menamatkan zaman bujang dengan lelaki yg dikenali semasa saya 
belajar di UKM....
rasa macam aru sahaja bercinta, bertunng...tup tup dah kawen....

Nie masa suami sy ngah berdebar...serius pas akad...
saya leh nmpk dr belakang yg bahu suami sy mcm harghhhh...
tersgt lega dia kata...
xpernah selega itu...
seperti ada sesuatu beban yang terlepas dari bahu...hu3....


nie plak gmbr sy yg ngah berdebar...thanks to sue...
thanks for lending ur hands dear....luv u....


Nie gmbr semasa hari perkahwinan...saya cantik kan...
xsia2 lah penin kepala pk nak baju mcm mana, make up nak suh sape, pelamin nak amek mana...
berbaloi-baloi....
he3...
alhamdulillah...telah selesai semuanya....

sekarang kami menjalani kehidupan suami isteri dari jauh....
seorang di Shah Alam...seorang di UT....
tapi xpe kan syg...dah nak cuti...yeay....

Xsabarnye...:-)




No comments:

Post a Comment